Komentarze (12)

piątek, 17.03.2017 13:02
Wszystkim nie dogodzisz, marudzenie to mentalność Polaków. Moim zdaniem film jest ok
Karol piątek, 17.03.2017 13:41
To jaki ma przekaz?
ddz piątek, 17.03.2017 12:16
to reklama Dzierżoniowa czy pomieszczeń biurowych w Dzierżoniowie?
wtf piątek, 17.03.2017 05:45
nie mam zadnej megawki z jacuzi z Węgier??
czwartek, 16.03.2017 21:34
Jest git !
czwartek, 16.03.2017 20:27
To antypromocja- i ten nieszczęsny kulfon- wyglada jak haczyk na grubą rybeę a nie na Litere D
czwartek, 16.03.2017 18:22
Miernota. Nic w tym filmie nie zachęca do odwiedzenia DDZ.
Agnieszka czwartek, 16.03.2017 17:28
a gdzie piękny rynek z Nepomucenem i cudnym oświetleniem za gruba kase...gdzie przedsiębiorczość ,letnie ogródki w Rynku pełne ludzi...gdzie strefa ekonomiczna...gdzie plac zabaw na różanym pełen rodzin i uśmiechniętych dzieci... gdzie siłownia plenerowa dla seniorów...gdzie imprezy sezonowe gdzie zawsze jest dużo ludzi...gdzie imprezy sportowe... nasze piękne boiska przy osirze, korty, orliki...masakra czy jedyne co możemy umieścić w spocie, który pokażemy na zewnętrz to wielki upadek Diory -ja rozumiem historia jest ważna nie można jej zapomnieć, ale na litość boską czy teraz nie mamy się czym chwalić -jak to ma zachęć do nas innych - jak ktoś o zdrowych zmysłach mógł to zaakceptować - już nie mówię o kasie, która na to poszła...
czwartek, 16.03.2017 16:49
wow - ale .... kicha. tościk reklamuje się i zegarmistrz - a w nowoczesnym Dzierżoniowie nie ma nowoczesnych technologi ? tylko infomat ? Są dzieci i sport, (jak wszędzie), i stare mury i kościoły- operator poszalał z zoomem. jakbym BravoTV oglądał - i to logo - poprzednie kojarzyło się jednoznacznie a tutaj zawijas mający symbolizować coś - czy chodzi o uśmiechniętą twarz ? Na takie D pewnie poszło kasy jak lodu. Kolega stwierdził że za 3 tyś zrobił by coś w ten deseń (wierzę że było ciekawsze niż to co widzę gdyż - to profesjonalista pracujący dla prywatnej ogólnopolskiej TV i takie chałturki strzela co kwartał - oglądacie to potem na abonamentowej TV). Czy ten spot powstał na bazie jakiegoś konkursu lub przetargu ? Zmiana logo to zwykle wydarzenie w mieście czy firmie itp a tu po cichu bez promocji. Temat inspirujący dziennikarzy.
Ololuki czwartek, 16.03.2017 16:09
Super :)
czwartek, 16.03.2017 15:35
Beznadziejny. Zrobiony bez pomysłu. Nie zachęca do obejrzenia. Chaos, chaos i nic poza tym.
czwartek, 16.03.2017 13:51
Ile zapłacą za to mieszkańcy i PO co to komu