CH Korona z „Misją: Pozytywna Energia”: Koroniasty znów na ulicach Wrocławia

dzisiaj, 8 godz temu 0

Wrocław ponownie miał okazję spotkać nietuzinkowe bohaterki – misjonariuszki Koroniastego. Koroniasty to sympatyczny lemur, ambasador dobrych nawyków i brand hero pozytywnej energii CH Korona. W tym roku ponownie „wyruszył” w teren w ramach kampanii „Misja: Pozytywna Energia”. Akcja miała na celu nie tylko promocję codziennych działań proekologicznych, ale przede wszystkim budowanie pozytywnego i zaangażowanego w wartości społeczne wizerunku centrum handlowego. Co ważne, adopcja lemurów koroniastych z ZOO Wrocław przez CH Korona jest kontynuowana już kolejny rok!

Kampania miała formę serii ambientowych działań miejskich. Ich celem było stworzenie przestrzeni do spotkania, refleksji i wspólnego działania – z nutą humoru i dystansu. Koroniasty, jako symbol idei "małe rzeczy mają znaczenie", zapraszał mieszkańców do udziału w inicjatywach łączących rozrywkę z edukacją. Co działo się we Wrocławiu? Oj, działo się!

  • 17 czerwca – Owocna wymiana energii w CH Korona: Uśmiech za banana? U nas tak! Rozdawaliśmy soczyste owoce i orzeźwiające soki z Salad Story, a do tego bileciki z dawką pozytywnej inspiracji i informacją o adopcji lemurów. A dla tych, których uśmiech został uwieczniony na ukrytej kamerze – karta podarunkowa do Korony. Było radośnie i smakowicie.
  • 18 czerwca – Koroniasty quizuje w ZOO: Wspólnie z wrocławskim ZOO zabraliśmy rodziny w fascynującą podróż do świata lemurów. Quiz wiedzy to była czysta frajda, bez presji, za to z masą uśmiechu! Atmosfera zabawy sprzyjała przyswajaniu wiedzy, a ekologiczne przypinki ze złotymi myślami Koroniastego rozczuliły serca wrocławian.
  • 19 czerwca – Lifehacki Koroniastego na mieście: Pokazaliśmy, że życie eko jest proste i stylowe. Rozdawaliśmy praktyczne gadżety, takie jak torby wielorazowe, bambusowe golarki, woskowijki czy wielorazowe waciki do demakijażu. Każdy gadżet był pretekstem do rozmowy o prostych, codziennych wyborach, które – choć niewielkie – mają realne znaczenie dla środowiska.

„W kampanii ‘Misja: Pozytywna Energia’ wyszliśmy z prostego założenia: nie będziemy opowiadać wrocławianom o pozytywnej energii – my ją po prostu damy. Realnie. Na ulicy. Kontakt z drugim człowiekiem to medium starsze niż jakakolwiek technologia, a mimo to, w dobie nieustannej łączności, tracimy go najczęściej. Uważamy, że bardziej znaczące od mówienia o wartościach, jest uruchamianie ich w bezpośrednim kontakcie z drugim człowiekiem. Cieszymy się, że nasza akcja wywołała tak pozytywne reakcje wśród mieszkańców naszego miasta” – mówi Ewelina Rozwód, Senior Marketing Coordinator CH Korona.

Integralną częścią kampanii była również obecność Koroniastego na ekranach digital OOH agencji Jet Line, z przesłaniami dotyczącymi wspólnoty, równowagi i uważności. Koroniasty, w roli „miejskiego guru”, inspirował pozytywnymi quasi-filozoficznymi przesłaniami, które przypominały wrocławianom, że nie liczy się tylko co masz, ale i jak żyjesz!

Dziękujemy Wrocławiu za to, że byłeś z nami. Śledźcie nas – Korona dopiero się rozkręca!

Dodaj komentarz

Komentarze (0)