franekczwartek, 01.11.2018 19:40
Nie ma czegoś takiego jak pijany pieszy jest Człowiek !
Juliaczwartek, 01.11.2018 10:42
Policja jadąc na wezwanie do wypadku też muszą uważać jak jadą różne są sytuacje a jakby dziecko przechodziło przez pasy to też by się nie zatrzymali nie są nietykalni ich też coś w końcu obowiązuje.
tomiśroda, 31.10.2018 16:31
Pomijam kto jest winny itp, ale takie pisanie newsa "PIJANY PIESZY.." to jawna manipulacja... specjalnie postawione "pijany", aby nacechować pieszego od razu złymi skojarzeniami i pokazać, że jest winny. Żenada.
DDDDwtorek, 30.10.2018 09:45
WSZEDŁNA PASY I NIE PATRZYŁ CZY COŚ JEDZIE? TYMBARDZIEJ JAK GŁUCHONIEMY TO POWINIEN 10 RAZY PATRZEC.
niedziela, 28.10.2018 17:57
Jak na moje oko to pieszy szedl po przejsciu bo rafiowoz stoi kilka metrow dalej to jakie wtargnal? Chyba ze sie myle
pppniedziela, 28.10.2018 18:58
ten chłopak szedł po pasach i jest głuchoniemy to jak miał slyszec radiowoz
niedziela, 28.10.2018 20:30
A że zapytam - był również niewidomy??????
poniedziałek, 29.10.2018 09:28
Jesteście pewni że były sygnały świetlne i dźwiękowe? Może wcale nie było a pogoda pochmurna i niestety wina kierującego nie ważne że mundurowy.
...poniedziałek, 29.10.2018 21:32
Ja jestem pewna, że były... Niestety to widziałam i słyszałam...
ortizniedziela, 28.10.2018 20:36
I ślepy ?
poniedziałek, 29.10.2018 10:06
Na przejscie dla pieszych też można wtargnąć!!! Radiowòz jechał z włączonymi sygnałami dzwiekowymi i świetlnymi wiec nawet jak nie slyszał to o tej porze światła błyskowe widać z kilometra... wystarczy spojrzeć... jeszcze pytanie czy mężczyzna wszedł na pasy jak miał zielone czy czerwone światło???
wtorek, 30.10.2018 07:49
Nie ważne ,mógł iść zamyślony,roztargniony,załamany obowiązkiem każdego kierowcy przed przejściem jest zachować szczególną ostrożność....przepis ten obowiązuje również policje
poniedziałek, 29.10.2018 19:11
A,ja się zapytam,dlaczego pijany niepełnosprawny spaceruje w nocy samotnie?Gdzie byli jego koledzy od alkoholu?Jeśli potrafili z nim wypić,to dlaczego nie odprowadzili go do domu?Padał deszcz,a na tej ulicy było ciemno.Dlaczego latarnie w Dzierżoniowie tak często są wyłączone szczególnie w okresie jesienno-zimowym?Przecież to jedna z głównych dróg
w mieście.
.poniedziałek, 29.10.2018 21:44
17 godzina to według Ciebie noc a skąd wiesz że pił z kolegami?
niedziela, 28.10.2018 17:57
Pijany czy nie pijany oni myślą że jadą na sygnale i ich ostrożność nie dotyczy też powinni zachowac ostroznosc przed pasami !!!czlowiek był gluchoniemy
niedziela, 28.10.2018 18:26
policja już jak SOP ZAWSZE czują się najważniejsi
niedziela, 28.10.2018 19:11
Ale widomy!!! Auta zjezdzaja ruch sie zatrzymuje ale pieszy na pasach świety.
poniedziałek, 29.10.2018 22:37
A policjanci byli widomi? A może po omacku jechali? Macali zderzakiem czy nikt nie idzie?
niedziela, 28.10.2018 19:47
Tak właśnie święty
niedziela, 28.10.2018 23:11
Jak po Ciebie albo Teoja matke bedzie karetka jechac to wyleze na pasy z całą ekipa. Moze dotrzymasz w bolu a moze nie.
Nowyponiedziałek, 29.10.2018 07:06
Pieprzone gdybanie... Gdybym wiedział że upadne to bym sobie usiadł
poniedziałek, 29.10.2018 22:16
Powinni zachowac ostroznosc i juz
poniedziałek, 29.10.2018 21:26
Na przejściu dla pieszych mógł być pijany nie ma takiego prawa żeby nie mógł przejść! !!!!!!!!!!@
Japoniedziałek, 29.10.2018 20:25
Raptem policja jechała na sygnale bujda trzeba się jakoś ratować żeby po dupci nie dostać bto zwalić na pieszego
poniedziałek, 29.10.2018 21:14
Oj oby kiedy to Tobie krzywda się stanie nie spieszyli się powoli
poniedziałek, 29.10.2018 21:16
Dla Ciebie wszyscy będą już spieszyć się powoli.
Śledźponiedziałek, 29.10.2018 20:27
To że pijany to nie znaczy że z jego winy , akurat wtrafili że pijany i chcą zwalić odpowiedzialność
poniedziałek, 29.10.2018 20:27
Ja obywatel Rzeczypospolitej mam tylko jedno pytanie czy jeszcze w tym kraju się można napić? Czy już nie bo zabrania konstytucja czy władza?
Paweł tit-tid, kle-kle, brum-bruniedziela, 28.10.2018 18:20
Pijany pieszy wtargnął pod jadący radiowóz?...
Radiowóz jechał na sygnałach...
Jakich sygnałach?
Dźwiękowych, świetlnych, czy dźwiękowych i świetlnych?
Czy naprawdę obywatel w dzisiejszych czasach służyć ma jako istota zapełniająca dziurę budżetową utrzymująca organy państwowe, służby mundurowe etc.?
Czy człowiek jest wart mniej niż ten pie*****ny znak, który został uszkodzony przy owej spektakularnej kolizji?
Czy przepisy nie mówią, że prędkość należy dostosować do panujących warunków i umiejętności?
Czy przepis nie mówi o zachowaniu szczególnej ostrożności zbliżając się do skrzyżowania?
Czy sygnalizacja świetlna w czasie zdarzenia działała, a jeśli tak to jakie światło było dla prowadzących radiowóz?
Czy wszystkie artykuły muszą być aż tak cenzurowane?
Pijany Pieszy (celowo wielką literą) wtargnął pod radiowóz.
Wtargnął na przejściu dla pieszych- pięknie.
Ludzie jest niedziela tak więc 2 (dwa) promile nie są wyznacznikiem do określania osoby POSZKODOWANEJ wszelkimi mianami jakie tym "porządnym" nasuwają się teraz na usta czy palce przy klawiaturze do tworzenia komentarzy.
Dwa promile po piątkowym czy sobotnim kulturalnie rozegranym spotkaniu czy to w gronie rodzinnnym czy po balecie z "mordziakami" nie jest trudne do osiągnięcia. Brak prawidłowej diety lub posiłku do którego dodamy nawet jedno wypite piwo na moment przed zdarzeniem pobudza organizm sztucznie podwyższając zawartość alkoholu w WYDYCHANYM POWIETRZU.
Nawet jeżeli był to ktoś, kto jednak w opini społecznej "nadużywa" alkoholu to z pewnością z jego uzależnienie nie powinno być bronią dla funkcjonafiiszy. Może ktoś przybliżyć jak ocenić poziom zepsucia świata/człowieka i w stosunku do czego?
Czym w ogóle jest właściwa ścieżka i na podstawie czego jest określana? I na koniec: Dlaczego kicz jest tak często nierozumiany?
Frogponiedziałek, 29.10.2018 20:26
Bardzo trafnie i mądrze napisane !!!
niedziela, 28.10.2018 23:08
A gdyby to byla karetka i jechala do Pana matki żony czy corki tez by Pan mowil ze czlowiek nic nie wart bo to slużby mundurowe jechaly? To po jaka cholere wszystkie auta staja jak widza jadącą karetke czy radiowóz? A no żeby szybciej dotarl do potrzebujących. A ten po piwku ze złą dietą nie mógł poczekać? Sama się złoszczę jak widze ze karetka na sygnałach leci a stara babunia przez pasy przelazi. Wle jak po nią beda jechac to bedzie klekotac co tak dlugo.
poniedziałek, 29.10.2018 07:06
to nie jest żaden pan
Jurek W.niedziela, 28.10.2018 23:20
Dużo racji ale jest inna racja JEŚLI jechał z włączonymi sygnałami dźwiękowymi i świetlnymi to miał i POWINIEN mieć pierwszeństwo... inaczej : Z DROGI WSZYSCY !!!! Tu nie chodzi o to, czy pojazd uprzywilejowany jechał do małego czy dużego wypadku bo następnym razem może od kilku sekund zależeć czyjeś życie.
Odpowiem tak : jakiś miesiąc temu we Wrocławiu na Powstańców stałem w korku przed światłami gdy z tyłu nadjechała karetka na sygnale. I zobaczyłem widok od którego serce mi urosło : jakieś 20-30 samochodów (WSZYSCY) tak zaczęli się ścieśniać, wjeżdżać na trawniki, krawężniki, ktoś wybiegł z samochodu o zaczął dyrygować i pokazywać jak utworzyć korytarz...karetka przejechała. NIKT nie pytał i nie zastanawiał się czy jedzie do małego czy dużego wypadku.
Musisz założyć, że jedzie na sygnałach bo musi.
Też „chadzam” po kilku piwach ale wtedy dziesię razy sprawdzam, czy aby na pewno mogę sobie iść... a jeśli było więcej piw, to nie „chadzam” żeby ani dla siebie ani dla innych nie stwarzać niebezpieczeństwa
niedziela, 28.10.2018 19:51
Święta prawda
niedziela, 28.10.2018 19:55
Od dawna pierwszy mądry komentarz. Zgadzam się i tym bardziej z określeniem że nawet jeśli pod wpływem to nie może być bronią dla funkcjonariusza który ponoć z impetem wjechał w chłopaka na pasach.
bez podpisuniedziela, 28.10.2018 20:38
mama luzik
Loloniedziela, 28.10.2018 21:01
Jest na pozycji spalonej bo był pijany koniec kropka.
niedziela, 28.10.2018 21:21
jest spalony bo sprawcą jest policja? Był na pasach kolego !
poniedziałek, 29.10.2018 11:03
Gdyby wtargnął pod koła twojego auta mając 2 promile w wydychanym powietrzu to też byłaby jego wina.
niedziela, 28.10.2018 21:36
Pojazd uprzywilejowany jest obowiazany zachowac szczególna ostrożność to prawda a każdy ale to każdy uczestnik ruchu jest winny ustąpić pierwszeństwa przejadu pojazdowi uprzywilejowanemu, skrzyżowanie to jest wielkie jest ciemno więc nie wiem jakim cudem pieszy nie uslyszal i nie widział sygnałów pojazdu uprzywilejowanego koniec kropka winny pieszy.
poniedziałek, 29.10.2018 06:23
Pomysl gosciu ze ten gosc jest gluchoniemy a oni nie mieli sygnalow dzwiekowych gosc ma wygraną sprawe i smerfy sa winne
autorponiedziałek, 29.10.2018 07:34
Pisze wyraźnie, że był pijany dlatego nie zauważył radiowozu. Mimo tego , kierujący też powinien zachować ostrożność, tym bardziej policjant, powinien przewidzieć, że może wydarzyć się taka sytuacja. Jakiś czas temu , był wypadek karetki we Wrocławiu, która też jechała na sygnale, doszło do wypadku, winnym okazał się kierowca karetki. Uzasadniono, iż mimo że był to samochód uprzywiliowany, jechał na sygnale, to kierujący nie zachował należytej ostrożności.
poniedziałek, 29.10.2018 13:56
A po Pieszycach dalej bez prawka tym razem Pieszycemostek Fiat Palio bordowy
.poniedziałek, 29.10.2018 15:50
Byleś widziałeś że było czerwone światło bo ja wiem że przechodził na zielonym.
czesiekmponiedziałek, 29.10.2018 14:57
zacytuje policyjny teks Policjanci nie dostosowali prędkości do panujących warunków , zreszta policjanci się tylko wożą na pieszo patrolować a nie robić za taxi
misiekponiedziałek, 29.10.2018 13:51
wy wiecie cos na ten temat czy policjant poniesie jakieś konsekwencje z tego wypadku ?
poniedziałek, 29.10.2018 06:18
w radiowozie jest kamera pokladowa czy Doba moglaby udostepnic nagranie jak radiowoz wtardnal na pieszego he he pewnie sie nienagralo
poniedziałek, 29.10.2018 13:40
Skąd wybierzecie takie informacje ? Proponuje ograniczyć seriale w tv.....
poniedziałek, 29.10.2018 13:30
Prawda jest taka ze nawet jakby nie jechał na sygnałach to pieszy wtargnął bo wszedł na pasy na czerwonym świetle! Dziękuje dowidzenia
Mlodyniedziela, 28.10.2018 21:28
Państwo z redakcji do Was kieruje zapytanie. Dla czego usunięto mój montaż? Tak ten pierwszy.
Kloponiedziałek, 29.10.2018 06:25
Droga Dobo! To nie jest tak że pojazd uprzywilejowany może lecieć na sygnale po mieście na tzw. "strzałę". Kodeks mówi wyraźnie, że inni uczestnicy ruchu POWINNI umożliwić przejazd pojazdom uprzywilejowanym. Co nie zwalnia ich z zachowania szczególnej ostrożności. Słowo powinni to nie to samo co "mają obowiązek".
poniedziałek, 29.10.2018 06:58
Na pasach nie ma wyargnął.
poniedziałek, 29.10.2018 07:09
pieszy był w akcji
Noponiedziałek, 29.10.2018 07:29
Na tym skrzyżowaniu jest chyba monitoring, no chyba że właśnie tego dnia o tej godzinie się zepsuł.
Henrykponiedziałek, 29.10.2018 09:31
Bez cienia wątpliwości to policja nie dostosowała prędkości do warunków panujących na drodze.
Ktosniedziela, 28.10.2018 17:32
Nadal jest to przejście dla Pieszych. Radiowóz powinien zachować tym bardziej ostrożność na tym odcinku mimo ze był na sygnale a drogi tam nie są tak zakorkowane zeby nie zdążył do zgłoszenia. Prawdy i tak się nie dowie nikt czy jechał na sygnałach czy nie.
Tomek. Rponiedziałek, 29.10.2018 08:05
Ty ktoś to jak nikt A nikt to raczej nie ma nic do powiedzenia.
Noponiedziałek, 29.10.2018 07:50
Na skrzyżowaniu tym jest chyba monitoring, niech zostanie zabezpieczony przez prokuraturę no chyba że właśnie w tym dniu o tej godzinie akurat przestał działać
niedziela, 28.10.2018 18:09
Tak to prawda oni będą niewinni
niedziela, 28.10.2018 19:03
Nie chrzan jakby do Ciebie jechal to caly ruch musialby byc wstrzymany.
Karolinaponiedziałek, 29.10.2018 08:08
Przecież policja i tak zawsze jest ostania,więc mogli zachować ostrożność przy przejściu dla pieszych. Uważają się za "" lepszych na drodze "robią co chcą i taka jest niestety prawda. Państwo w państwie
poniedziałek, 29.10.2018 07:15
dokładnie!
deksterniedziela, 28.10.2018 21:51
A dlaczego redakcja doby nie podała ze ten pijany JEST GŁUCHY i tym zapomnieli podać czy im zakazali
niedziela, 28.10.2018 22:50
A jak wchodzi na czerwonym świetle głąb.....e !! To jest ok ?
poniedziałek, 29.10.2018 07:04
Pieszy miał zielone światło. Radiowóz jechał pasem lewym do skrętu w kierunku Piławy Dolnej omijając pojazd stojący na pasie na wprost na czerwonym świetle. Poszkodowany to osoba niesłysząca. Miło kto wie jak inaczej osoby niesłysząca postrzegają świat. To czy był pod wpływem czy nie to nie naruszył poragrafu. Radiowóz poprostu go zmiótł z przejścia. Popatrzcie na rozbitą szybę, po tym określa się prędkość uderzenia.
niedziela, 28.10.2018 22:24
Zapomnieliście chyba dodać, że "wtargnął" na pasach? Jak człowiek jest pijany, to już wszystkie okoliczności przemawiające na jego korzyść można pominąć?
poniedziałek, 29.10.2018 05:23
Dokładnie, wszedł na pasy... gdzie sygnalizacja nie upoważnia do nieprzestrzegania zasad ruchu i pierwszeństwa... Policji ""wtargnoł"" każdy z nas by ""potrącił"" ot i cała równość w obec prawa.
niedziela, 28.10.2018 21:51
Portal Doba czy on jest obiektywny??Czas na zmiany.
niedziela, 28.10.2018 21:51
Kto wymyślił tą bzdurę, że miał ponad 2 promile? Nie piszcie takich kłamstw. Jak nie znacie prawdy, to lepiej nic nie piszcie. Krzywdzicie tym ludzi.
niedziela, 28.10.2018 21:27
Zamknąć wszystkie drogi do tej Biedawy
niedziela, 28.10.2018 21:51
Jesteś jak zwykle naćpany !!!
niedziela, 28.10.2018 20:38
A ile miał kierowca radiowozu czy był poddany badanią może ktoś by to sprawdził skoro nie widział pieszego na przejściu trzeba zachować ostrożność
niedziela, 28.10.2018 21:19
Badanią? Zapraszam do szkoły podstawowej na ortografię hahaha
Loloniedziela, 28.10.2018 20:58
Co ile miał 0.00 zamilcz.
niedziela, 28.10.2018 21:15
Co zamilcz prawda w oczy kole
Kierowca bombowcaniedziela, 28.10.2018 20:47
Facet, chociaz pijany gdy przechodzi na zielonym jest ",na prawie " To policja przejeżdżając prawdopodobnie na czerwonym nie zachowała ostrożności do czego jest zmuszona Najłatwiej to jest się przy*******ic do ratunkowego
.niedziela, 28.10.2018 20:50
Nie piszcie ludzie głupot zajmijcie się sobą a głupie komentarze zachowajcie dla siebie ślepy nie jest ale każdemu może się zdarzyć nie zauważyć.
Robenniedziela, 28.10.2018 21:03
1.Nie ma zakazu chodzenia po ulicach z 2 promilami
2.Czy uzasadnione jest użycie sygnałów przez radiowóz jadący do stłuczki
3.Czy wtargnął na przejście dla pieszych -tego na razie nie wiemy...są tylko zeznania policjantów
4.Jadących na sygnałach NIC nie zwalnia od przestrzegania przepisów i zachowania bezpieczeństwa innych,krótko mówiąc-jedż,ale UWAŻAJ
5.Wgniecenie na szybie...raczej nie po prawej stronie, a bliżej środka,co nawet dla średnio rozgarniętych świadczyć może o tym,że pieszy był juz na ulicy i został zbyt póżno dostrzeżony
Ojejuniedziela, 28.10.2018 20:01
Widać przejście dla pieszych. Pewnie wina pijanego którego w ciężkim stanie sprawdzili alkomatem.
mieszkankaniedziela, 28.10.2018 18:43
ten pieszy szedł po pasach i jest to chłopak guchoniemy to jak miał slyszec ze policja jedzie a każdemu można wypic
niedziela, 28.10.2018 19:27
Dokladnie. Ani słowa że chłopak głuchoniemy. Tylko zrobili z niego pijaka i tyle.
...niedziela, 28.10.2018 20:25
Właśnie dlatego, że są na tym świecie i osoby z pewnymi dysfunkcjami np. Gluchonieme to sygnały są zarówno dźwiękowe jak i świetlne, które były doskonale widoczne! Przynajmniej dla mnie, ale trzeźwy prowadziłem pojazd...
Facioniedziela, 28.10.2018 17:41
"Jadący na wypadek"?... Mhm...
#niedziela, 28.10.2018 19:59
Na wszelki wypadek
niedziela, 28.10.2018 20:24
Poprawili błąd, ale nie podziękowali. ;-)
Swiadekniedziela, 28.10.2018 19:22
Akurat pierwszy radiowóz jechał na sygnale a drugi ten co potrącił mężczyznę jechał BEZ SYGNAŁÓW Dlaczego doba kłamie?!
Mmniedziela, 28.10.2018 20:19
Masakra...mam nadz że nie wezmą pod uwagę opinii niesłyszących świadków.... Radiowóz jechał na sygnale i świetnym i dźwiękowym ponad wszelką wątpliwość...
słonikniedziela, 28.10.2018 19:46
Ło matko co za pisownia .." pod jadący na wypadek radiowóz" ???
A może " pod jadący na sygnale radiowóz" ? albo.. " pod jadący do wypadku radiowóz" ?
Nokianiedziela, 28.10.2018 19:46
Z dobrocina gosc?
niedziela, 28.10.2018 19:45
Na sygnale? Do wypadku? Jakiego ? Znak skasowany, nikomu nic się nie stało yo po co na sygnale ja się pytam? Z Zabkowickiej do Netto rzut beretem. Jest niedziela chłopak wypity wraca po przejściu dla pieszych głuchoniemy jeśli nawet zauważył " koguta" to co miał frówać? Czy jak?
autorniedziela, 28.10.2018 18:22
tak czy inaczej przechodzacy powinien myslec zawsze za siebie i najpierw sie rozgladnac
Aaaniedziela, 28.10.2018 19:38
A gdzie foty z tego wypadku jak jechali na wypadek.
Beataniedziela, 28.10.2018 18:47
Taka prawda.Godzina 17.00. Deszcz leje a w całym miescie ciemno. Widocznosc zerowa. Wcale sie nie dziwie ze doszło do tych wypadków.
Paweł tit-tid, kle-kle, brum-bruniedziela, 28.10.2018 19:40
Mama?
Ciemno?
Przyznam.
Nie chodzi tu jednak o oświetlenie a o oświecenie.
niedziela, 28.10.2018 19:09
Szedł po pasach, i do tego głuchoniemy. Ale cudem że wypadek koło 17.00 a 17.30 doba już wie że ponad 2 promile. Litości. Szkoda chłopaka.
MHniedziela, 28.10.2018 18:39
Jak mierzyli te 2 promile?
https://www.facebook.com/10001 6086636945/videos/349394225606796/
niedziela, 28.10.2018 18:41
W wydychanym powietrzu? Osoba po takim zderzeniu jest w stanie dmuchac w alkomat?
niedziela, 28.10.2018 18:43
Może wreszcie ktoś zmieni głupi przepis aby przechodnie także uważali na przejściu!
niedziela, 28.10.2018 19:10
Młody człowiek czy stary
Iniedziela, 28.10.2018 19:11
Potrącony był gluchoniemy i dlatego nie słyszał
niedziela, 28.10.2018 19:01
Zmienić przepis dotyczący zachowania pieszych na przejściach
Emceniedziela, 28.10.2018 17:38
Deszcz leje, ciemno a latarnie wyłączone! XXI w., nowoczesny Dzierżoniów a światła ręcznie pan Heniu zapala?!
niedziela, 28.10.2018 18:19
Ty już więcej nie pij idź lepiej spać
Beataniedziela, 28.10.2018 18:53
Pan Heniu zapomniał przetawic zegarek.
niedziela, 28.10.2018 17:35
A przypadkiem to tam nie ma pasów, jak policja to wtargnął pieszy jak inni kierowcy to nie dostosowali prędkości do warunków na drodze i dodatkowo nie ustąpili pierwszeństwa pieszemu na pasach
niedziela, 28.10.2018 18:10
Tak właśnie bedzie oni wszystko mogą
Komentarze (107)
w mieście.
Radiowóz jechał na sygnałach...
Jakich sygnałach?
Dźwiękowych, świetlnych, czy dźwiękowych i świetlnych?
Czy naprawdę obywatel w dzisiejszych czasach służyć ma jako istota zapełniająca dziurę budżetową utrzymująca organy państwowe, służby mundurowe etc.?
Czy człowiek jest wart mniej niż ten pie*****ny znak, który został uszkodzony przy owej spektakularnej kolizji?
Czy przepisy nie mówią, że prędkość należy dostosować do panujących warunków i umiejętności?
Czy przepis nie mówi o zachowaniu szczególnej ostrożności zbliżając się do skrzyżowania?
Czy sygnalizacja świetlna w czasie zdarzenia działała, a jeśli tak to jakie światło było dla prowadzących radiowóz?
Czy wszystkie artykuły muszą być aż tak cenzurowane?
Pijany Pieszy (celowo wielką literą) wtargnął pod radiowóz.
Wtargnął na przejściu dla pieszych- pięknie.
Ludzie jest niedziela tak więc 2 (dwa) promile nie są wyznacznikiem do określania osoby POSZKODOWANEJ wszelkimi mianami jakie tym "porządnym" nasuwają się teraz na usta czy palce przy klawiaturze do tworzenia komentarzy.
Dwa promile po piątkowym czy sobotnim kulturalnie rozegranym spotkaniu czy to w gronie rodzinnnym czy po balecie z "mordziakami" nie jest trudne do osiągnięcia. Brak prawidłowej diety lub posiłku do którego dodamy nawet jedno wypite piwo na moment przed zdarzeniem pobudza organizm sztucznie podwyższając zawartość alkoholu w WYDYCHANYM POWIETRZU.
Nawet jeżeli był to ktoś, kto jednak w opini społecznej "nadużywa" alkoholu to z pewnością z jego uzależnienie nie powinno być bronią dla funkcjonafiiszy. Może ktoś przybliżyć jak ocenić poziom zepsucia świata/człowieka i w stosunku do czego?
Czym w ogóle jest właściwa ścieżka i na podstawie czego jest określana? I na koniec: Dlaczego kicz jest tak często nierozumiany?
Odpowiem tak : jakiś miesiąc temu we Wrocławiu na Powstańców stałem w korku przed światłami gdy z tyłu nadjechała karetka na sygnale. I zobaczyłem widok od którego serce mi urosło : jakieś 20-30 samochodów (WSZYSCY) tak zaczęli się ścieśniać, wjeżdżać na trawniki, krawężniki, ktoś wybiegł z samochodu o zaczął dyrygować i pokazywać jak utworzyć korytarz...karetka przejechała. NIKT nie pytał i nie zastanawiał się czy jedzie do małego czy dużego wypadku.
Musisz założyć, że jedzie na sygnałach bo musi.
Też „chadzam” po kilku piwach ale wtedy dziesię razy sprawdzam, czy aby na pewno mogę sobie iść... a jeśli było więcej piw, to nie „chadzam” żeby ani dla siebie ani dla innych nie stwarzać niebezpieczeństwa
2.Czy uzasadnione jest użycie sygnałów przez radiowóz jadący do stłuczki
3.Czy wtargnął na przejście dla pieszych -tego na razie nie wiemy...są tylko zeznania policjantów
4.Jadących na sygnałach NIC nie zwalnia od przestrzegania przepisów i zachowania bezpieczeństwa innych,krótko mówiąc-jedż,ale UWAŻAJ
5.Wgniecenie na szybie...raczej nie po prawej stronie, a bliżej środka,co nawet dla średnio rozgarniętych świadczyć może o tym,że pieszy był juz na ulicy i został zbyt póżno dostrzeżony
A może " pod jadący na sygnale radiowóz" ? albo.. " pod jadący do wypadku radiowóz" ?
Ciemno?
Przyznam.
Nie chodzi tu jednak o oświetlenie a o oświecenie.
https://www.facebook.com/10001
6086636945/videos/349394225606796/