[FOTO] Woda wraca do kranów [AKTUALNE INFORMACJE]
ŚWIDNICA. Mieszkańcy części Osiedla Zarzecze nadal pozbawieni są dostawy wody. Dziś, od wczesnych godzin rannych na ulicy Kilińskiego podstawiony został beczkowóz.
Czwartkowa awaria przy magistrali zlokalizowanej przy ulicy Szarych Szeregów spowodowała, że 3/4 miasta straciło na kilka godzin dostęp do wody. W niektórych miejscach występowało również obniżone ciśnienie. Służby ŚPWiK ruszyły naprawiać uszkodzone rury, niestety mieszkańcy mieli za złe spółce przede wszystkim brak jakichkolwiek informacji.
- Bardzo powoli napełnia się wieża na ul. Prądzyńskiego i dlatego na osiedlu Młodych na wyższych kondygnacjach parametry dostarczanej wody są poniżej normy. Prosimy o cierpliwość, prace trwają, woda jest dostarczana do wszystkich odbiorców tylko z ZUW Bokserska, a w dni wolne pobór jest większy - czytamy na fb ŚPWiK.
AKTUALIZACJA godz. 10.20: Mieszkańcy ulicy Kilińskiego i Piotra Skargi mają już wodę.
- Woda powinna wrócić do kranów na Zarzeczu do g. 10.00-10.30. Ale cały czas miasto biedzie zasilane z jednego źródła. Prosimy o oszczędne gospodarowanie wodą i powstrzymanie się od zbędnego zużycia - informuje ŚPWiK.
Przeczytaj komentarze (31)
Komentarze (31)
Brak wody może być uwarunkowany tym na którym piętrze mieszkasz. Chodzi jeden zuw na całe miasto i ciężko jest mu to ogarnąć
A o żółtą wodę miej pretensje do swojej spółdzielni, jak wymieni piony na miedziane ten problem zniknie.
za to że:
- w dniu 02-05-2019 nie potrafił zorganizować żadnego beczkowozu dla mieszkańców (pierwszy pojawił się dopiero w dniu kolejnym)
- za brak aktualnych informacji na stronie www i na FB dla mieszkańców
- za brak kartek na bramach, gdzie nie ma wody z informacją konkretnie gdzie i w jakich godzinach zostaną podstawione beczkowozy
- za brak sporządzenia grafiku godzinowego przemieszczania się beczkowozu wzdłuż ulic gdzie mieszkańcy jej potrzebują
Wystarczyło wydrukować kilkadziesiąt kartek z informacjami i wysłać pracownika aby je rozwiesił. Beczkowóz powinien się przemieszczać np co godzinę aby ulżyć mieszkańcom w noszeniu wody.
Podstawowe zasady zarządzania w sytuacji kryzysowej.
Kwestia "braku odpowiednich części do naprawy awarii" - prawidłowo zarządzający firmą dyrektor co robi jeśli jest taka poważna awaria a on nie ma "części" -bierze telefon do ręki i dzwoni po swoich kolegach (dyrektorach od wody) i ściąga części np z Wałbrzycha,Strzegomia, Dzierżoniowa itd na cito, a w poniedziałek się rozlicza z materiału.
Żenada!!!
za to że:
- w dniu 02-05-2019 nie potrafił zorganizować żadnego beczkowozu dla mieszkańców (pierwszy pojawił się dopiero w dniu kolejnym)
- za brak aktualnych informacji na stronie www i na FB dla mieszkańców
- za brak kartek na bramach, gdzie nie ma wody z informacją konkretnie gdzie i w jakich godzinach zostaną podstawione beczkowozy
- za brak sporządzenia grafiku godzinowego przemieszczania się beczkowozu wzdłuż ulic gdzie mieszkańcy jej potrzebują
Wystarczyło wydrukować kilkadziesiąt kartek z informacjami i wysłać pracownika aby je rozwiesił. Beczkowóz powinien się przemieszczać np co godzinę aby ulżyć mieszkańcom w noszeniu wody.
Podstawowe zasady zarządzania w sytuacji kryzysowej.
Kwestia "braku odpowiednich części do naprawy awarii" - prawidłowo zarządzający firmą dyrektor co robi jeśli jest taka poważna awaria a on nie ma "części" -bierze telefon do ręki i dzwoni po swoich kolegach (dyrektorach od wody) i ściąga części np z Wałbrzycha,Strzegomia, Dzierżoniowa itd na cito, a w poniedziałek się rozlicza z materiału.
Żenada!!!