Sprawdź, co możesz załatwić w Urzędzie Miejskim przez Internet
W Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich możesz załatwić sprawę poprzez ePUAP, e-urząd, mailowo lub telefonicznie.
Wiele spraw w Urzędzie można załatwić przez Internet za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (EPUAP). Katolog usług dostępny jest na stronie:
Kolejnym sposobem załatwienia urzędowej sprawy bez wychodzenia z domu jest platforma eurzad.zabkowiceslaskie.pl- Otwórz na nowej karcie
Dzięki e-urzad mogą Państwo uzyskać dostęp do informacji, m.in. o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności. System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny. Profil ten mogą Państwo potwierdzić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich.
Za pomocą Profilu Zaufanego można też dokonać zmiany w CEiDG (otworzyć, zamknąć, zawiesić lub wznowić działalność gospodarczą) – wystarczy utworzyć konto przedsiębiorcy na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03154- Otwórz na nowej karcie
KONTAKT DO PRACOWNIKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH:
https://www.zabkowiceslaskie.pl/kontakt.html- Otwórz na nowej karcie
Dodaj komentarz
Komentarze (0)