Dzień Darmowej Dostawy już jutro!
Ponad 2600 sklepów bierze udział w ogólnopolskim Dniu Darmowej Dostawy, co stanowi rekordową liczbę w historii tej akcji. Już jutro odbędzie się święto internetowych zakupów i zamówienia złożone tego dnia zostaną dostarczone klientom bez kosztów przesyłki. Pełna lista sklepów dostępna jest na oficjalnej stronie akcji www.dziendarmowejdostawy.pl.
Dzień Darmowej Dostawy jest organizowany w Polsce już po raz szósty. We wtorek 1 grudnia br. od godz. 00:01 do 23:59 klienci będą mogli dokonywać zakupów online w ponad 2600 sklepach, które przyłączyły się do akcji. Koszt dostawy dla zamówień złożonych tego dnia będzie wynosił 0 zł niezależnie od metody płatności i rodzaju dostawy. Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski. Głównym jej celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów online jako alternatywy dla odwiedzania sklepów tradycyjnych. Inicjatorem i organizatorem przedsięwzięcia jest serwis eKomercyjnie.pl.
Do wyboru do koloru
Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można znaleźć listę sklepów podzielonych na 30 kategorii. Najwięcej zgłosiło się w następujących działach: „Dom i ogród” (18%), „Uroda i zdrowie” (13%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (6%). Do akcji przyłączyły się zarówno duże i znane marki, jak i niewielkie sklepy, również te specjalistyczne, które dopiero zabiegają o przychylność klientów. Na stronie Dnia Darmowej Dostawy klienci już od kilku tygodni mogą przeglądać ich oferty. Witryna to także przewodnik, dzięki któremu można zaopatrzyć się w prezenty świąteczne bez kosztów dostawy, a także oszczędzić czas w przeciwieństwie do zakupów w tradycyjnych sklepach.
Zeszłoroczny Dzień Darmowej Dostawy
W 2014 roku dla sklepów był to dobry dzień. 90% ankietowanych przedsiębiorców odnotowało zwiększony ruch na swoich stronach w porównaniu do listopada, a 80% potwierdziło większą liczbę złożonych zamówień. Jednocześnie 41% sprzedawców stwierdziło, że średnia wartość zamówienia złożonego w Dniu Darmowej Dostawy była na podobnym poziomie jak podczas normalnej sprzedaży. – To bardzo ważny i dobry sygnał dla biznesu. Sprzedawcy obawiali się, że w tym dniu będzie dużo zamówień o małej wartości. Tymczasem tak nie jest – podkreśla Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy.
W zeszłym roku w dniach od 1 do 3 grudnia na stronę akcji weszło prawie 200 tys. użytkowników, którzy wygenerowali ponad 0,5 mln odsłon. Średnio klienci spędzali na tej stronie około 5 minut.
Internetowe święto po polsku
Dzień Darmowej Dostawy coraz częściej nazywany jest polskim świętem zakupów internetowych. Porównywany jest do słynnego Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych czyli pierwszego poniedziałku po Święcie Dziękczynienia. Cyber Monday to internetowa kontynuacja Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. Z kolei w Cyber Monday sklepy internetowe proponują klientom duże rabaty zachęcając ich do tańszych zakupów.
Dzień Darmowej Dostawy 2015 wspierają firmy świadczące usługi dla branży e-commerce. Partnerami premium Dnia Darmowej Dostawy są firmy: FurgonetkaDziś.pl, Spinacz.pl, Przelewy24.pl, Ceneo.pl oraz RAJAPACK. Partnerem akcji jest również firma badawcza PMR Consulting & Research. Partnerami standard są: Pakamera.pl, SuperPaczka.pl, RedCart.pl, IAI-Shop.com, DPD Polska, Okazje.info, Opineo.pl, GetResponse.pl, Freshmail.pl, Sempai.pl, Domodi.pl, Homebook.pl, AllAni.pl, Skapiec.pl, VideoTesty.pl, SMSAPI oraz Sendit.pl.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)