Od września zmiany w Urzędzie Miejskim!
Zarządzeniem Burmistrza w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich z dniem 1 września 2015r. nastąpią zmiany w funkcjonowaniu urzędu. Te zmiany to m.in. bezpośredni numer telefonu do burmistrza, skrzynka pocztowa dla tych, którzy nie zdążą złożyć pisma czy listu w godzinach pracy urzędu oraz zmiana godzin pracy we wtorki – od września Urząd będzie we wtorki czynny do godz. 18:00.
- Chcemy w ten sposób wyjść naprzeciw nowym potrzebom naszych mieszkańców, którzy często nie mają możliwości załatwić swoich spraw w godzinach porannych, dlatego aby ułatwić załatwianie spraw w urzędzie, urzędnicy będą w każdy wtorek pracować od godz. 10:00 do godz. 18:00 – komentuje burmistrz Marcin Orzeszek.
Poza zmianą godzin pracy we wtorki dużym ułatwieniem będzie też skrzynka pocztowa, do której będzie można po godzinach pracy urzędu wrzucać, pisma, listy i inne wiadomości, dla których nie potrzebujemy potwierdzenia odbioru. Dzięki temu żaden mieszkaniec nie będzie musiał czekać na otwarcie urzędu, brać zwolnienia czy urlopu, aby złożyć pojedyncze pismo. Kolejną nowością będzie bezpośredni numer do burmistrza Ząbkowic Śląskich. W każdy wtorek, od godz. 9:00 do godz. 10:00 będzie można zadzwonić do burmistrza bez pośrednictwa sekretariatu. Oczywiście przyjmowanie interesantów będzie nadal odbywać się we wtorki, od godz. 10:00.
UMiG Ząbkowice Śl.
Przeczytaj komentarze (5)
Komentarze (5)