Kopalnia Złota Najlepszym Produktem Turystycznym 2015 w Polsce!
Jedna z najchętniej odwiedzanych atrakcji turystycznych powiatu, Kopalnia Złota oraz Średniowieczny Park Techniki w Złotym Stoku została uhonorowana prestiżowym Złotym Certyfikatem za Najlepszy Produkt Turystyczny 2015 w Polsce.
16 października na gali podczas targów Tour Salon rozstrzygnięto konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny w Polsce organizowany przez Polską Organizację Turystyczną.
Do konkursu zostało zgłoszonych przez Regionalne Organizacje Turystyczne 46 produktów turystycznych oraz 9 kandydatów do Złotego Certyfikatu. W głosowaniu jawnym Kapituła wybrała 10 najlepszych produktów turystycznych, które wyróżniono Certyfikatem POT i przyznała 1 wyróżnienie. Na podstawie punktowego rankingu zgłoszeń zakwalifikowano do finału 3 zgłoszenia do nagrody głównej – Złotego Certyfikatu POT. Spośród 3 nominowanych produktów turystycznych wybrano jeden produkt turystyczny, któremu przyznano Złoty Certyfikat POT, to właśnie KOPALNIA ZŁOTA I ŚREDNIOWIECZNY PARK TECHNIKI W ZŁOTYM STOKU!
- KOPALNIA ZŁOTA I ŚREDNIOWIECZNY PARK TECHNIKI W ZŁOTYM STOKU - jedyne miejsce w Europie z takimi atrakcjami. Właścicielka Elżbieta Szumska podjęła się odtworzenia wiernej repliki średniowiecznej wioski górniczej. Na turystów czeka wiele niespodzianek, a wśród nich pływanie łodzią podziemnym korytarzem, płukanie złota, wybijanie złotej monety, skarbiec ze sztabami złota czy jedyny w Polsce podziemny wodospad. Turyści mogą także przejechać się repliką czołgu Leonarda da Vinci, obejrzeć wystawę minerałów czy samodzielnie wykonać złoty papier czerpany – mówią organizatorzy gali.
Dla właścicielki to docenienie jej 20- letnich starań i ogromu pracy, jaki włożyła w kopalnię, by uczynić z niej turystyczną perełkę.
- Zauważono, że dbamy o turystę i staramy się urozmaicać naszą ofertę, tak, by turysta mógł do nas wracać i za każdym razem odkrywać coś nowego – mówi Doba.pl Elżbieta Szumska, właścicielka Kopalni Złota.
Pani Ela podkreśla, że dla kopalni taki certyfikat to przede wszystkim prestiż – nieprzerwanie dzwonią do niej dziennikarze, prosząc o rozmowę. Dodatkowo kopalnia otrzymała w nagrodę 100 000 zł na kampanię reklamową.
Tylko od początku roku Kopalnię Złota odwiedziło już prawie 200 tysięcy turystów.
Przeczytaj komentarze (11)
Komentarze (11)