Jak skutecznie promować się w Internecie?

wtorek, 19.11.2019 08:40 2071 1

Nawet najbardziej atrakcyjna strona www i najbardziej wartościowe treści na niej zamieszczone nie zagwarantują Ci, że witryna zdobędzie wysoką liczbę odwiedzin. Samo istnienie strony, czy to firmowej, prywatnego bloga, czy też strony organizacji promującej wydarzenia kulturalne, nie wystarczy. Tutaj konieczna jest skuteczna promocja, która sprawi, że Twoi potencjalni klienci / odbiorcy Cię znajdą. Jak tego dokonać? Aby strona zdobyła popularność i zaczęła przynosić realne korzyści, wystarczy, że sięgniesz po jedno, lub lepiej kilka, z poniższych rozwiązań.

Pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie stron www (SEO) to zdecydowanie najbardziej skuteczna opcja, jeśli chodzi o wypromowanie Twojej witryny. Co prawda na efekty będziesz musiał nieco poczekać, jednak przekonasz się, że zdecydowanie warto. Jak to działa? Pozycjonowanie stron sprawia, że osiągają one wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google'a. A jak wiadomo, to właśnie strony znajdujące się najwyżej, na początku takich wyników są odwiedzane najczęściej. Tworząc i zamieszczając na swojej stronie treści przyjazne nie tylko dla użytkowników, ale i dla wyszukiwarki znajdziesz się w czołówce wyników wyszukiwania.

Skorzystanie z narzędzi Google'a

Płatne reklamy, które widzisz w wynikach wyszukiwania w Google z oznaczeniem "Reklama" lub "Sponsorowane", to szansa nawet na dodatkowe kilkaset wejść na Twoją stronę dziennie. Skorzystanie z opcji, jaka jest Google Ads, o ile reklama zostanie dobrze napisana i skonfigurowana, wydaje się być całkiem dobrym rozwiązaniem. Z kolei remarketing to metoda pozwalająca na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę, ale na tym kroku poprzestali, czyli np. nie dokonali zakupu.

Social media

Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube, TikTok, Linkedin, czy GoldenLine to obecnie najbardziej popularne w Polsce media społecznościowe. Oferują one darmowe i płatne narzędzia skutecznie promujące umieszczane na stronach treści. Tutaj Twój wybór powinien zależeć przede wszystkim od charakteru Twojej działalności, specyfiki produktu, grupy, do której chcesz dotrzeć.

Blog

Regularne udostępnianie wartościowych treści na stronie sprawi, że nie tylko zyskasz wysoką liczbę odwiedzin, ale i wzbudzisz zaufanie wśród odwiedzających Twoja witrynę użytkowników. Dodatkowy ruch na własnej stronie wygenerujesz, realizując wpisy gościnne na innych blogach, czy stronach.

E-mail marketing

Mailing to kolejna z propozycji wartych Twojej uwagi. Rozsyłając newsletter utrzymujesz kontakt z odbiorcami oraz informujesz ich o wszelkich istotnych wydarzeniach związanych z Twoim biznesem, czy inną, niebiznesową działalnością. Taka dystrybucja treści jest szybka, tania, prosta w tworzeniu i ma ogromny zasięg.

Artykuł powstał we współpracy z eactive.pl
https://cdn.pixabay.com/photo/2018/03/01/09/33/laptop-3190194_960_720.jpg

Przeczytaj komentarze (1)

Komentarze (1)

Czesław poniedziałek, 10.10.2022 14:02
Dla uzupełnienia wiedzy polecam zapoznać się ze treścią na stronie https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie
-idosell/