Ząbkowice: Administracyjne podsumowanie 2016

środa, 25.1.2017 09:59 974 2

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich w minionym roku wysłał 34 712 pism, zaś do urzędu wpłynęło 22 729 pism oraz 3040 faktur. Od marca 2016 roku można w naszym urzędzie potwierdzić swój profil zaufany (ePUAP), co zrobiły 84 osoby. Ząbkowicki magistrat był również miejscem, w którym 48 osób odbyło staże zawodowe.

W 2016r. wydano 10 181 różnych decyzji administracyjnych (zezwolenie na wycinkę drzew, zajęcie pasa drogowego, podział nieruchomości, wygaszające zezwolenia alkoholowe, akcyza itp.), 1146 wezwań, wystawiono 1587 faktur  z zakresu obrotu nieruchomościami, wydano 259 zaświadczeń oraz 132 wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Ponadto podpisano 158 umów i aneksów do umowy na dzierżawę, przeprowadzono 75 postępowań w sprawie drzew rosnących na terenie gminy, wydano 133 postanowienia (opiniujące podział działki itp.),  wydano 77 zezwoleń na sprzedaż alkoholową ( jednorazowe, dla punktów handlowych i gastronomicznych, cateringowe) oraz 24 zezwolenia na sprzedaż okolicznościową (znicze, truskawki itd.). Przyjętych zostało również 1761 deklaracji, 1060 informacji oraz 374 wnioski o akcyzę. 

 

UMiG Ząbkowice Śl.

 

Przeczytaj komentarze (2)

Komentarze (2)

Grzegorz środa, 25.01.2017 19:46
A ile wydano na urzędasów. pewnie z pół miliona złotych... To jest dla mnie podSumowanie administracyjne. to wyżej to podsumowanie biurokratyczne.
środa, 25.01.2017 14:22
Czy coś na tym zarobili czy nie? Tego nie napisali