Ząbkowice: Administracyjne podsumowanie 2016
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich w minionym roku wysłał 34 712 pism, zaś do urzędu wpłynęło 22 729 pism oraz 3040 faktur. Od marca 2016 roku można w naszym urzędzie potwierdzić swój profil zaufany (ePUAP), co zrobiły 84 osoby. Ząbkowicki magistrat był również miejscem, w którym 48 osób odbyło staże zawodowe.
W 2016r. wydano 10 181 różnych decyzji administracyjnych (zezwolenie na wycinkę drzew, zajęcie pasa drogowego, podział nieruchomości, wygaszające zezwolenia alkoholowe, akcyza itp.), 1146 wezwań, wystawiono 1587 faktur z zakresu obrotu nieruchomościami, wydano 259 zaświadczeń oraz 132 wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Ponadto podpisano 158 umów i aneksów do umowy na dzierżawę, przeprowadzono 75 postępowań w sprawie drzew rosnących na terenie gminy, wydano 133 postanowienia (opiniujące podział działki itp.), wydano 77 zezwoleń na sprzedaż alkoholową ( jednorazowe, dla punktów handlowych i gastronomicznych, cateringowe) oraz 24 zezwolenia na sprzedaż okolicznościową (znicze, truskawki itd.). Przyjętych zostało również 1761 deklaracji, 1060 informacji oraz 374 wnioski o akcyzę.
UMiG Ząbkowice Śl.
Przeczytaj komentarze (2)
Komentarze (2)