Kandydaci na radnych w gminie Ziębice

środa, 26.9.2018 16:13 80040 136

Przedstawiamy kandydatów wszystkich komitetów wyborczych, którzy powalczą o mandaty radnych w gminie Ziębice w nadchodzących wyborach samorządowych. 

 

OKRĘG Nr 1: ulice: Adama Mickiewicza, Cicha, Dębowa, Gliwicka (parzyste numery domów od 10 - 12 oraz parzyste i nieparzyste numery domów od 29 do 55), Górna, Grunwaldzka (nieparzyste numery domów od 1 do 33), Jelenia, Kolonia Górnik, Ignacego Mościckiego, Mała, Gabriela Narutowicza, Okrężna, Ignacego Paderewskiego, Parkowa, Piastowska, Józefa Klemensa Piłsudskiego, Rzemieślnicza, Słoneczna, Spółdzielcza, Środkowa, Stefana Starzyńskiego, Wałowa (od skrzyżowania z ulicą Przemysłową do skrzyżowania z ulicą Gliwicką-parzyste i nieparzyste numery domów od 1 do 12A), Wąska,-place: Plac Wolności

1. KOPROWSKI Jerzy Władysław, lat 51, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. MITAK Szymon Jakub, lat 24, zam. Ziębice - KWW Alternatywa dla Ziębic 

3. LACEL Janina, lat 63, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

4. ZAJĄC Grzegorz Sławomir, lat 43, zam. Ziębice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 2 ulice: Graniczna, Józefa Lompy, Łąkowa, Podmiejska, Polna, Pusta, Sienna, Sportowa, Stawowa, Wincentego Witosa, Wrocławska, Zielona

1. OCHAŁ Wiktor Krzysztof, lat 20, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. SUPRUNIUK Anita Małgorzata, lat 50, zam. Ziębice - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

3. OSIŃSKI Artur Damian, lat 28, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

4. RUBYS-GNAT Agnieszka Ewa, lat 42, zam. Ziębice - KWW Agnieszki Rubys-Gnat

5. GŁADZISZEWSKA Zyta Ewa, lat 56, zam. Ziębice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 3 ulice: Jagiellońska, Krótka, Oławska, Osińska, Otmuchowska, Paczkowska, Piaskowa, Piastów Ziębickich, Pilichowska, Przemysłowa, Sezamkowa, Widokowa, Władysława Łokietka, Zawiszy

1. WIĘCKOWSKI Leszek Antoni, lat 67, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. KURIATA Marek Dawid, lat 40, zam. Ziębice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 4 osiedla: Osiedle Mikołaja Kopernika,-ulice: Spacerowa, Wojska Polskiego

1. SOBKÓW Agata Dorota, lat 53, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. RZEPKA Agnieszka Alicja, lat 36, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

3. CHRZANOWSKI Bartosz, lat 33, zam. Ziębice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 5 ulice: 1 Maja, Bolesława Chrobrego, Gazowa, Kolejowa, Mokra, Nadrzeczna, Pocztowa, Stolarska, Wałowa (od skrzyżowania z ulicą Kolejową do skrzyżowania z ulicą Przemysłową-parzyste numery domów od nr 44 do nr 58 oraz parzyste i nieparzyste numery domów od nr 59 do nr 87)

1. KĄFERA Bartłomiej, lat 34, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. MAJEWSKA-STOLAREK Małgorzata Zofia, lat 61, zam. Ziębice - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

3. KUMASZKA Daniel Jacek, lat 43, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

 

OKRĘG Nr 6 ulice: Bohaterów Getta, Browarna, Grunwaldzka (parzyste numery domów: od nr 2 do nr 26), Ogrodowa, Podwale, Rynek

1. JAŹWIEC Mariusz Bogusław, lat 51, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. KUBIK Karolina Patrycja, lat 39, zam. Ziębice - KWW Alternatywa dla Ziębic

3. PIĄTEK Bogusława Bozentyna, lat 61, zam. Ziębice - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

4. PLEŚNIAK Krystyna, lat 62, zam. Ziębice - KW Prawo i Sprawiedliwość

5.JAKUBOWSKI Piotr, lat 41, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

6. KURIATA Zygmunt, lat 75, zam. Ziębice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 7 ulice: Garbarska, Juliusza Słowackiego (nieparzyste numery domów: od nr 1 do nr 19), Klasztorna, Murarska, Zamkowa; Wałowa (od skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego do ulicy Kolejowej-parzyste numery domów od nr 24 do nr 26, wszystkie numery domów od nr 27 - 43 oraz nieparzyste nr domów od 45 - 55),-place: Plac Strażacki

1. SOBOL Janusz, lat 60, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. TOKAREK-KURNIK Ewa Sylwia, lat 35, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

 

OKRĘG Nr 8 ulice: Boczna, Gliwicka (numery domów od 3 do 9 oraz nieparzyste numery domów od 11 - 25 A), Juliusza Słowackiego (parzyste numery domów od 4 - 34), Kościelna, Księdza Wacława Gacka, Rzeźnicza, Tadeusza Kościuszki, Wałowa (od skrzyżowania z ulicą Gliwicką do skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego-numery domów od 13 do 23 i 25)-place: Plac im. Jana Pawła II, Plac Szpitalny

1. POPLATA Daniel Andrzej, lat 30, zam. Ziębice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. PUSTUŁKA Beata Jolanta, lat 48, zam. Ziębice - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

3. BILAT Mirosław Aleksander, lat 60, zam. Ziębice - KWW Janiny Lacel 

4. WYSPIAŃSKI Józef Jan, lat 48, zam. Ziębice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 9 sołectwa: Biernacice, Niedźwiednik, Rososznica, Służejów

1. KOZŁOWSKI Józef, lat 62, zam. Służejów - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

2. STACHNIK Robert Stanisław, lat 51, zam. Biernacice - KW Prawo i Sprawiedliwość

3. SOPUCH Edyta Anna, lat 43, zam. Niedźwiednik - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 10 sołectwa: Bożnowice, Brukalice, Jasienica, Nowina, Nowy Dwór, Raczyce, Skalice, Wadochowice, Witostowice

1. PRZYSZLAKIEWICZ Jan Wiesław, lat 51, zam. Brukalice - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. PIĘKOŚ Bolesław Marian, lat 68, zam. Raczyce - KWW "Mała Ojczyzna - Piękoś”

3. STRÓŻEWSKI Przemysław Mariusz, lat 37, zam. Witostowice - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

4. CELNER Zygmunt, lat 68, zam. Raczyce - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 11 sołectwa: Lubnów, Niedźwiedź

1. PIEKARSKI Artur, lat 36, zam. Lubnów - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. ŁYKO Mieczysław Klemens, lat 64, zam. Lubnów - KWW Janiny Lacel 

3. OSIADACZ Piotr JAN, lat 35, zam. Biernacice - KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 12 sołectwa: Głęboka, Osina Mała, Pomianów Dolny, Starczówek

1. ZAJĄC Marek, lat 56, zam. Starczówek - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. SALA Wiesław Tadeusz, lat 48, zam. Pomianów Dolny - KWW Alternatywa dla Ziębic

3. ZAJĄC Kamil Paweł, lat 32, zam. Starczówek - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

4. DOMAGAŁA Marian Paweł, lat 53, zam. Niedźwiedź - KW Prawo i Sprawiedliwość

5. DZIAŁEK Mariusz Szczepan, lat 42, zam. Starczówek -  KWW Tomasza Bafia

 

OKRĘG Nr 13 sołectwa: Czerńczyce, Krzelków, Lipa

1. ISKRA Wacław, lat 66, zam. Czerńczyce - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. WOLANIN Tomasz Janusz, lat 37, zam. Krzelków - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

 

OKRĘG Nr 14 sołectwo: Henryków

1. LACH Władysław Kazimierz, lat 70, zam. Henryków - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. LISOWSKI Krzysztof Bogumił, lat 57, zam. Henryków - KWW Janiny Lacel 

 

OKRĘG Nr 15 sołectwa: Dębowiec, Kalinowice Dolne, Kalinowice Górne, Osina Wielka, Wigańcice

1. BEDNARZ Jolanta Adela, lat 44, zam. Kalinowice Górne - KWW Mariusza Szpilarewicza

2. GIZA Paweł Patryk, lat 25, zam. Dębowiec - KW Polskie Stronnictwo Ludowe

3. BEKUS Marcin, lat 46, zam. Wigańcice - KW Prawo i Sprawiedliwość

4. DRZEWIECKI Robert Krzysztof, lat 42, zam. Wigańcice - KWW Tomasza Bafia

 

Przeczytaj komentarze (136)

Komentarze (136)

Odpowiadasz na komentarz:
czwartek, 01.01.1970 01:00
posłuchaj czlowieku relacji z sesji jaką wiedzę ma Bafia. To szybko zmienisz zdanie. Oglądałeś Nikosia Dyzmę?
środa, 26.09.2018 23:07
Myślę, że w końcu pojawiła się u ziębiczan jakaś nadzieja. Szpilarewicz to najlepsza osoba, żeby pokierować miastem. Rada to ciało doradcze. Jak będzie miał większość, to będzie wszystko dobrze szło
Checi czwartek, 27.09.2018 07:26
Tylko że on tu jest dlatego że musi a nie chce. Partia już nie da stanowiska w powiecie a widmo pensji polonisty w szkole....więc lepiej być burmistrzem Ziębic
@Ziębice czwartek, 27.09.2018 12:17
Pan M. Szpilarewicz jest nie tylko polonistą. Jest również absolwentem prawa, a egzamin na aplikację zdał wyróżniająco. I to już chyba nie zasługa układów a ciężkiej, własnej pracy.
czwartek, 27.09.2018 13:09
W tym timie znajomość prawa jest wskazana
ziebiczanka czwartek, 27.09.2018 15:15
A jakie ma to znaczenie? Taki wykształcony, a właściwie co dokonał dla rozwoju ceglaka? Mnóstwo młodzieży dojeżdża kształcić się poza Ziębice.
Młodzież ucieka z Ziębic. Nie dziwię się bo poziom nauczania obniżył się strasznie. Przeglądając karierę tego kandydata to nie widzę żeby w czymś się wyróżnił pozytywnie i czegoś dokonał co warte jest podziwu i poparcia.
piątek, 19.10.2018 22:08
otoczył się nauczycielami mającymi ogromne parcie na władzę, to chyba największe osiągnięcie
ktoś środa, 17.10.2018 21:07
racja, przecież Wiktor O. ogromnie dużo zrobił dla ceglaka, no to który z Nich właściwie ma te zasługi, a może są to zasługi radnej Agaty.
czwartek, 27.09.2018 19:05
Jakim, jakim jest absolwentem,? Jaką zdawał aplikację? Tego nie napisałaś
czwartek, 27.09.2018 19:53
Szpilarewicz powinien szukać zatrudnienia zgodnie z swoim wykształceniem
czwartek, 27.09.2018 19:54
Bafia też. I Lacel toże
czwartek, 27.09.2018 19:57
Powinien zgłosić się ktoś kto skończył studia na kierunku burmistrz zawodowy
czwartek, 27.09.2018 19:57
Mądrze napisane
czwartek, 27.09.2018 19:52
Chyba pokierować do upadku... z całą sympatią i szacunkiem do tego Pana, ale jego kandydaci z dwóch utworzonych na jego rzecz komitetów i poplecznicy z PSL, to muppet show, żadni z nich społecznicy, żadni fachowcy, pomysłów, inicjatyw zero...
Wera czwartek, 27.09.2018 19:59
Uważaj bo cie żółć zaleje. Dlaczego sam się społeczniku nie zgłosiłes, tylko popijając piwo stać cie tylko na popieprzanie po klawiaturze
Kamil czwartek, 27.09.2018 20:04
A dlaczego nikt się nie interesuje, że obecnie rządzący chcą zaciągnąć kredyt na koniec kadencji na cztery bańki?
czwartek, 27.09.2018 20:20
Już mnie dawno zalała... nawet dziś oglądając sesję RM zalała mnie żółć, pot, łzy... może jestem skrajnie po****ny, ale moim zdaniem dla dobra społeczeństwa powinien znaleźć się w karcie nauczyciela zapis " absolutny zakaz udziału w samorządzie "
ktoś środa, 17.10.2018 21:28
również popieram
Wyborca czwartek, 27.09.2018 21:18
gorąco popieram
czwartek, 27.09.2018 21:32
Krzysztofie, lecz się
Ktoś czwartek, 27.09.2018 21:44
Żadna nadzieja, wręcz przeciwnie największa porażka. Niszczenie Ziębic ma być zapowiedzia "będzie wszystko dobrze szło"
wyborca piątek, 19.10.2018 22:00
Panie Szpilarewicz to nie Pana konkurent w wyborach nie rozumie lecz Pan nie ma pojęcia o stanie prawnym nieruchomości po byłym browarze.

Właścicielem działki pod budynkiem byłego browaru jest Skarb Państwa, a jej użytkownikiem wieczystym jest właściciel budynku.
Użytkowanie wieczyste to specyficzna konstrukcja prawa cywilnego, zasadzająca się pomiędzy własnością, a ograniczonymi prawami rzeczowymi. Jej istota polega na oddaniu w użytkowanie nieruchomości gruntowej, będącej własnością Skarbu Państwa, województwa, powiatu, czy gminy osobie fizycznej lub prawnej. Obowiązkiem użytkownika jest natomiast uiszczanie opłat.
Gruntami Skarbu Państwa gospodaruje Starosta, w tym konkretnym przypadku Starosta Ząbkowicki.

Dz.U.2018.0.1025 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
Art. 235. Własność wzniesionych budynków i urządzeń
§ 1. Budynki i inne urządzenia wzniesione na gruncie Skarbu Państwa lub gruncie należącym do jednostek samorządu terytorialnego bądź ich związków przez wieczystego użytkownika stanowią jego własność. To samo dotyczy budynków i innych urządzeń, które wieczysty użytkownik nabył zgodnie z właściwymi przepisami przy zawarciu umowy o oddanie gruntu w użytkowanie wieczyste.
§ 2. Przysługująca wieczystemu użytkownikowi własność budynków i urządzeń na użytkowanym gruncie jest prawem związanym z użytkowaniem wieczystym.
Art. 238. Roczna opłata za użytkowanie wieczyste
Wieczysty użytkownik uiszcza przez czas trwania swego prawa opłatę roczną. Przez cały okres obowiązywania umowy właścicielem gruntu pozostaje Skarb Państwa.

Czy należy wyciągnąć z Pana wypowiedzi wniosek,że powiat nie naliczał i nie pobierał opłat za użytkowanie wieczyste działki pod budynkiem byłego browaru?

Proszę więc nie mijać się z prawdą i nie wprowadzać wyborców w błąd. Czy takimi zasadami kieruje się Pan w życiu?

Skoro tak bardzo leży Panu na sercu dobro Ziębic to dlaczego będąc na stanowisku w powiecie nic Pan nie zrobił w tej sprawie tylko pozwolił na to aby taki obiekt szpecił Ziębice.
Wp środa, 26.09.2018 17:36
Kandydaci pana Tomasza ludzie z ikrą nie powiązani z Ziebickimi układami jedyne słuszne rozwiązanie.
Wałowa środa, 26.09.2018 21:01
Oprócz Kuriatów, ale reszta nie jest najgorsza
iza czwartek, 27.09.2018 19:04
ale Kuriata senior stawia wódkę taką przez majtki cedzoną i wygrywa niespełna od dwóch dekad----- zygmunt na króla miasta !!!!
autor poniedziałek, 01.10.2018 21:56
iza piłaś wódkę Kuriaty że wiesz jak smakuje, jeśli nie piłaś nie pleć głupot
środa, 26.09.2018 21:31
Pan Szpilarewicz wygrywa w pierwszej turze! To jest człowiek, który ułoży sobie współpracę z radą w każdym składzie!
środa, 26.09.2018 22:02
No z radną to zapewne sobie ułoży
czwartek, 27.09.2018 19:46
Hahaha
Rew czwartek, 27.09.2018 07:29
I burmistrzem polonista w radzie z 6 nauczycieli....sesja rady na długiej przerwie...To miasto samo pcha się w przepaść a później biadoli.
czwartek, 27.09.2018 08:15
Pan Szpilarewicz jest z wykształcenia prawnikiem
ZSL czwartek, 27.09.2018 10:44
Polonista nuczyciel języka polskiego w powiatowym urzędzie bez szans na jskie kolwiek stanowisko szykuje sobie gniazdko na następne 5 lat w Ziębicach
Nadzieja czwartek, 27.09.2018 07:31
Jedynie Bafia może rozwalić ten chory Ziębickim układ i mam nadzieję że jakimś cudem to zrobi.
Radny czwartek, 27.09.2018 08:10
Świeta prawda pamiętam jak jego ojciec św. pamięci przestrzegał wszystkich że Nowak zniszczy to miasto pamiętam to jak dziś gdybyśmy wtedy posłuchali Pana Franciszka dziś Ziębice były by inne. Ale miejmy nadzieję że jego syn da radę i pokaże tym Panom co przez tyle lat psuli i jak wyglądać powinna rzetelana praca Burmistrza.
ziębice czwartek, 27.09.2018 08:16
Szkoda, że jako wiceburmistrz z Birą już pokazał co potrafi. ALBO RACZEJ ŻE NIC NIE WIE
czwartek, 27.09.2018 08:16
BAFIA = BIRA i cała ekipa
Wyborca czwartek, 27.09.2018 21:40
Dajcie już spokój. Bira nie kandyduje, czego jeszcze od niej chcecie.
Wstydu nie macie. Przez cztery lata radni, a szczególnie Sobków ciągle
szczuła, czepiała się, wszystko się jej nie podobało, krytykowała, choć sama
święta nie jest. Jak Bira mogła współpracować z taką radą.
Najgorszemu wrogowi nie życzyłabym tego co Bira przeszła z tą wspaniałą radą.
Krystyna środa, 17.10.2018 21:48
masz rację Wyborco
ktoś z Ziębic poniedziałek, 01.10.2018 21:41
chory układ to będzie ten z którym związany jest Szpilarewicz ufam że cud się wydarzy i Szpilarewicz przegra
ktoś z Ziębic poniedziałek, 01.10.2018 21:43
Bafia wygra w pierwszej turze nie cudem ale mądrością wyborców
Wyborca czwartek, 27.09.2018 21:22
Przede wszystkim rozsądkiem wyborców, a wspomożenie cudem nie zaszkodzi.
kgb czwartek, 27.09.2018 10:46
Ułoży się napewno ale raczej nie z radą
mieszkaniec Ziębic środa, 17.10.2018 20:59
czy ułoży sobie współpracę z radą w taki sam sposób jak w życiu prywatnych?
Ktoś czwartek, 27.09.2018 21:17
Już tak było kiedyś, też wybory miały być wygrane w pierwszej turze.
Życie pokazało co innego. Była druga tura i wygrał nie ten co miał wygrać
w pierwszej turze, a tak wszystko było skrupulatnie poukładane, stanowiska
w magistracie podzielone.
Szpilarewicz nie wygra w pierwszej turze
czwartek, 27.09.2018 21:35
No i mamy w Ziębicach to co mamy. Czyli wielkie G. Lacelowa poparła Birę, a później przez 2 lata legitymizowała to wszystko. Później przyszedł bankier i miasto dalej stoi. Daję szansę facetowi, który nie był związany z panią Birą
niedziela, 30.09.2018 09:33
DA szansę szpilarewiczowi i oddać władzę Nowakowi i NIEROBOM Z PSL bardzo mądre
niedziela, 30.09.2018 10:55
Aż mnie przeszedł dreszcz
asd środa, 26.09.2018 23:09
Zygmunt senior w komitecie Bafii to jakiś żart?
Wyborca czwartek, 27.09.2018 21:31
Żaden żart. Nie ma ograniczenia wieku na bycie radnym.
Społeczeństwo naszej gminy składa się z ludzi w różnym wieku.
Każdy kiedyś będzie seniorem, młodość nie jest dana nikomu dożywotnio.
Polecam szczególnie młodym aby o tym pamiętali.
Doświadczenie życiowe seniorów jest bezcenne!!!!
czwartek, 27.09.2018 21:58
raczej chodzi o butelki
mieszkaniec Ziębic środa, 17.10.2018 21:46
jeśli chodzi o butelki to pełno ich porozwalanych przez naszą młodzież na schodach przy bramie paczkowskiej, w parku przy fontannie w parku, przy muszli koncertowej i na Orle szczególnie po ich spotkaniach piątkowo-sobotnio-niedzielnych
jakoś nigdzie nie widziałem butelek, o których piszesz autor
Dza czwartek, 27.09.2018 17:15
Burmistrz- Dyrektor i jego rada pedagogiczna...skandal. Głosuję na Bafie
piątek, 28.09.2018 08:19
Najbardziej boli was to że Pan Bafia jest zbyt inteligentny i nie dał wam się wciągnąć w te wasze gierki tą kampanię wyborczą którą prowadzicie już cztery lata na sesjach zamiast zająć się problemami miasta co wam ten pan Rysiek obiecuje że gnacie za nim jak te błędne owce tak dla siebie zróbcie sobie rachunek sumiena i pomyślcie co robicie Pani Agato pani jest pedagogiem wychowuje pani nasze dzieci czy przykład jaki pani im daje może być dla nich wzorcem jeśli tak to do czego ... z etyką dobrego wychowania nie ma to nic wspólnego.....
Ustąp Głupszemu piątek, 28.09.2018 12:05
A Ciebie by nie bolało jakbyś się całym zespołem szykował na człowieka ( kontrkandydat ) a on w myśl reguły Ustąp G.. Drugiemu nie wydawał się w polemikę.
piątek, 28.09.2018 12:49
Heehehe
ktoś środa, 17.10.2018 21:26
nauczyciele domagają się przywrócenia szacunku do zawodu nauczyciela a sami swoim zachowaniem go niszczą
od dawna nie uczą, nie wychowują, a swoim zachowaniem nie dają dobrego przykładu dla swoich uczniów
oczywiście zdarzają się jeszcze nauczyciele z prawdziwego zdarzenia ale radna Agata do nich nie należy
przez 4 lata jej popisy na sesjach rady dobitnie o tym świadczą
czwartek, 27.09.2018 17:29
posłuchaj czlowieku relacji z sesji jaką wiedzę ma Bafia. To szybko zmienisz zdanie. Oglądałeś Nikosia Dyzmę?
piątek, 28.09.2018 08:08
To że radna od dawna prowadzi kampanię niestety wykorzystując do tego sesje działając na szkodę A nie dla dobra gminy każdy wie. I dobrze że wice nie daje się w to wciągać.
piątek, 28.09.2018 08:23
Dobrze było by abyś pozwolił nam sprawdzić kto ma większą wiedzę na jaki kolwiek temat Pan Tomasz czy Pan Pani
Dza czwartek, 27.09.2018 18:26
Oglądałem i nawet widzę podobieństwo merytoryczne - poprzedni Burmistrz- A.H Oglądałem też Ranczo i również widzę podobieństwo Wójt=Rysiek, reszta pachołków bez znaczenia, byle się kreciły tematy, jak widać dotychczas najlepsze marionetki ,to nauczyciele...
Wyborca niedziela, 07.10.2018 22:15
lepiej tego nie można było opisać szczera prawda trafione w dziesiątkę
mieszkaniec Ziębic czwartek, 27.09.2018 21:54
skoro oglądałeś relacje z sesji to co powiesz o radnej Sobków, jej pozach, zachowaniu i wyglądzie
czy takie zachowanie uchodzi nauczycielowi?
czwartek, 27.09.2018 21:56
żenujące to jest zachowanie burmistrz i wiceburmistrza. Totalne lekceważenie radnych a przez to samych mieszkańców
ktoś środa, 17.10.2018 21:15
ciekawa jestem czy ty autor chciałbyś aby radna Agata i pozostali na których ona miała wpływ w taki sposób ciebie traktowali, ile coś takiego można wytrzymać
czy radna Agata twoim zdaniem zachowywała się poważnie i z właściwym szacunkiem do burmistrz i zastępcy burmistrza, jaki przykład swoim postępowaniem dawała jako pedagog dla swoich uczniów.
Czy to co robiła grupa radnych sterowanych przez radną Agatę działała dla dobra mieszkańców Ziębic. Pomyśl o tym
czwartek, 27.09.2018 21:57
słychać tylko nie mam ochoty odpowiadać, nie wiem, to nie mój problem, odpowiem na piśmie
piątek, 28.09.2018 06:17
Wygląd i pozy, to jej sprawa, nie publiczna. Jednak sposób prowadzenia rozmowy wygląda jak przepytywanki pod tablicą, słabo to wygląda... chociaż jestem z Ziębic i nie za bardzo interesują mnie interesy Henrykowa, to ciekawie jedzie Panią A. ten radny z Henrykowa : )
Wyborca niedziela, 07.10.2018 22:25
Nie zgadzam się. Radna jest osobą publiczną, a w dodatku jest pedagogiem.
Co sobą reprezentuje, jak wygląda, jakie pokazuje pozy nie są wyłącznie jej sprawami w trakcie obrad rady. Tak zachowywać może się w lesie. Jaki daje przykład swoim uczniom. Wstyd
Sonia piątek, 28.09.2018 22:21
Panu szpil... dziekujemy. Co zrobil dla Ziebic bedac w powiecie?
sobota, 29.09.2018 09:06
poczytaj sobie na stronie powiatu i na fb
sobota, 29.09.2018 11:21
Bicie piany... to co miało być zrobione wynika z ustawowych zadań i naszych pieniędzy, nic wybitnego nie zrobił... jak taki wybitny spolecznik,to niech założy fundację i robi, a nie na urząd sie pcha.
sobota, 29.09.2018 11:27
Działa już w kilku. Jest prezesem stowarzyszenia, które uratowało przed likwidacją szkołe. Czytaj w internetach jeśli nie masz wiedzy albo zapytaj go
Krystyna środa, 17.10.2018 21:01
odpowiedź jest prosta- zupełnie nic
środa, 26.09.2018 19:36
Apel do nauczycieli wracajcie do szkół tam jest wasze miejsce. Nic nie potraficie robić nawet uczyć. A do rządzenia się bierzecie, masakra
Wyjaśnienie środa, 26.09.2018 19:48
Ich poziom rządzenia jest tak wysoki jak poziom nauczania w ceglaku.
środa, 26.09.2018 20:12
Podziwiam tych nauczycieli z ceglaka, że nie potrafią nic nie nauczyć, ale mają tak wysokie aspiracje do rządzenia. Chamstwa to im nie brakuje
Wyborca niedziela, 07.10.2018 22:27
zgadzam się
Wyborca czwartek, 27.09.2018 21:47
popieram w zupełności
myślący wyborca niedziela, 14.10.2018 18:32
Mieszkańcy gminy Ziębice idźcie 21 października 2018 r do urn to bardzo ważne bo od tego zależy jak gmina będzie się rozwijała i jak nam mieszkańcom będzie się żyło.
Dokładnie przeczytajcie poniższe fragmenty z ustawy stanowiącej podstawę do działania gminy. Pamiętajcie że od radnych bardzo dużo zależy.
Dz.U. 2018 poz. 994 – tekst jednolity ustawy o samorządzie gminnym

Art.11a.
1. Organami gminy są:
1)rada gminy;
2)wójt (burmistrz, prezydent miasta).
Art.26.
1. Organem wykonawczym gminy jest wójt
Art.23a.
1.Przed przystąpieniem do wykonywania mandatu radni składają ślubowanie:„Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców”.
Art.23.
1. Radny obowiązany jest kierować się dobrem wspólnoty samorządowej gminy. Radny utrzymuje stałą więź z mieszkańcami oraz ich organizacjami, a w szczególności przyjmuje zgłaszane przez mieszkańców gminy postulaty i przedstawia je organom gminy do rozpatrzenia, nie jest jednak związany instrukcjami wyborców.
Art.18.
1. Do właściwości rady gminy należą wszystkie sprawy pozostające w zakresie działania gminy(...)
2.Do wyłącznej właściwości rady gminy należy:
1)uchwalanie statutu gminy;
2)ustalanie wynagrodzenia wójta, stanowienie o kierunkach jego działania oraz przyjmowanie sprawozdań z jego działalności;
3)powoływanie i odwoływanie skarbnika gminy, (...)
4)uchwalanie budżetu gminy, rozpatrywanie sprawozdania z wykonania budżetu (...)
5)uchwalanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
6)uchwalanie programów gospodarczych;
6a) przyjmowanie programów rozwoju (...)
8) podejmowanie uchwał w sprawach podatków i opłat (...)
9) podejmowanie uchwał w sprawach majątkowych gminy, przekraczających zakres zwykłego zarządu, dotyczących:
a) zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości(...)
(...) c) zaciągania długoterminowych pożyczek i kredytów,
(...) e) zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji i remontów o wartości przekraczającej granicę ustalaną corocznie przez radę gminy,
(...) h) tworzenia, likwidacji i reorganizacji przedsiębiorstw, zakładów i innych gminnych jednostek organizacyjnych oraz wyposażania ich w majątek,
(...) 10) określanie wysokości sumy, do której wójt może samodzielnie zaciągać zobowiązania;
Art.18a.
1. Rada gminy kontroluje działalność wójta, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych gminy (...)
piątek, 28.09.2018 08:11
Panie Szpilarewicz ci pańscy radni zniszczyli totalnie ZIĘBICE a pan ich wystawia na kandydatów wstydu pan nie ma takie gwiazdy niech pan sobie do powiatu weźmie i idzie razem z nimi bo w Ziębicach tego czegoś nie chcemy
kkk piątek, 28.09.2018 09:33
Jak radni będą tak pracować jak nauczają w szkole to katastrofa murowana.
piątek, 28.09.2018 09:39
Radni w komitecie Bafii Kuriata, Kuriata, Celner. Coś więcej? Ten ostatni nawet ust nie otworzył
Ooo piątek, 28.09.2018 19:26
No Piekarski to się nakazał.
gość niedziela, 07.10.2018 07:08
W swojej sprawie to się wykazał i pokazał ile spraw załatwił
piątek, 28.09.2018 09:19
Sprawa prosta.
M.Szpilarewicz odpada ze względu na stary układ (radni,Ricardo,Wolski)
J.Lacel nie spełnia oczekiwań społeczeństwa
T.Bafia nie pochyla się przed układem, konkretny facet, wykształcony, jak będzie decydentem,a nie zastępcą powinien dobrze pracować dla miasta.
piątek, 28.09.2018 09:36
Bafia=Bira
piątek, 28.09.2018 10:49
Szpilarewicz = Rysiek, Agata
Wyborca wtorek, 02.10.2018 20:45
Szpilarewicz = Rysiek, Agata, Małgośka, Beata, dwóch nauczycieli, zmienni jak chorągiewka Kozłowski, Iskra, Sobol, filozof Ochał.
Do tego jeszcze w komplecie radna powiatowa Jolanta J. jeśli ktoś na nią zagłosuje.
piątek, 28.09.2018 09:40
Ryszard Nowak ma swój komitet. Wolskiego tu nie widzę, a radnych obencych ma kazdy z kandydatów. I tak wygra Szpilarewicz
piątek, 28.09.2018 09:41
Jeśli dueta Bafia - Bira ma rządzić kolejną kadencję, to czas się wyprowadzać i przenosić firmę gdzie indziej. Nie będę płacił podatków na tych ludzi
piątek, 28.09.2018 10:50
Hahahaha
piątek, 28.09.2018 10:51
A jak będą rządzić obecni radni?
Ziębiczanin poniedziałek, 01.10.2018 21:50
Agata Sobków znowu kandyduje, już pokazała jak rządzą radni.
Wstyd!!!!! Pozostaje mieć nadzieję, że w tym razem mieszkańcy Okręgu nr 4 poważnie zastanowią się na kogo mają głosować i ta osoba nie wejdzie do rady.
sobota, 29.09.2018 11:22
Chyba w polmaratonie
Daria piątek, 28.09.2018 22:13
Niestety Pan B. juz jakis czas siedzi w urzedzie, ale dosc blade pojecie ma o tym co tam sie dzieje. Poogladajcie sesje rady miejsiej - co go tam zapytaja, to pada odpowiedz: "nie wiem", "nie orientuje sie" lub "to bylo zanim zaczalem prace w urzedzie"... podziekujemy temu Panu...
piątek, 28.09.2018 22:30
Właśnie jak widać zamiast przekazać zagadnienia przed sesją,żeby się Burmistrz przygotował, żeby przygotowal dokumentację i można bylo konkretnie coś omówić, to Pani A. robi szopki... na zasadzie, a teraz wyciągamy karteczki , hahaha to tylko pokazuję wymiar nauczycielski tych ludzi... Nauczyciele do szkoły, nie do samorządu!
Analfabeta czwartek, 27.09.2018 07:32
Tylko nie belfrowie !!!!!!!
czwartek, 27.09.2018 08:24
W Radzie Miasta jest tylko dwóch nauczycieli na 15 radnych. Burmistrz jest geodetą, wice jest bankowcem i co? Jesteśmy jako gmina w czarnej dup.e. Wszyscy wokół się rozwijają, Strzelin, Ząbkowice, Stoszowice. A my zostaniemy na szarym końcu. Tylko Szpilarewicz!
wyborca Szpilarewicza czwartek, 27.09.2018 10:23
Dokładnie. Lacelowa i Bafia mogli się już wykazać. Ziębice to czarna dziura na mapie. Nie mają żadnych znajomości które nie ukrywajmy są potrzebne. Szpilarewicz już ileś lat jest w polityce. ma doświadczenie samorządowe i zna wielu ludzi mających wpływ na rządzenie. Lacelowa była dyr Szkoły. Jako działacz społeczny kulturalny jest w porządku ale na polityce się nie zna. Bafia nic nie pokazał poza tym za bardzo kojarzy się z Bira....Tylko jeden kandydat Pan Szpilarewicz jest w stanie odwrócić źle zarządzane miasto i gmine od tylu lat.
Jan czwartek, 27.09.2018 17:10
Układy z Ryśkiem z PSLu i w PO nie pomogą , a nawet zaszkodzą. Tylko Bafia jest sensowny z tego trio
czwartek, 27.09.2018 17:31
Bafia nie ma wiedzy i doświadczenia. Zwodzi petentów, obiecuje mieszkania i na tym się kończy. Ja już kilka razy byłam zwodzona
czwartek, 27.09.2018 19:16
Mieszkaniem?
ktoś poniedziałek, 01.10.2018 22:10
zwodzona czy może taka jest twoja wersja a prawda leży po środku
a ja byłam w sprawie mieszkania i rozmowa była rzeczowa żadnego zwodzenia wiem że muszę czekać w kolejce no i o co tu się czepiać
środa, 26.09.2018 21:16
Mam taki wybór, że pójdę i oddam głos nieważny, bo na Stolarkową (PSL Nowaka - sic...), i innych "stołeczników" typu Lacel i Szpilarewicz nie oddam głosu.
środa, 26.09.2018 21:27
A na c... j na takie wymioty chodzić. Jak idziesz to wybierz innych
czwartek, 27.09.2018 01:09
I na tym problem polega, że w moim okręgu nie zgłosił się inny kandydat.
świadomy wyborca poniedziałek, 01.10.2018 22:03
a potem będziesz narzekać co to za burmistrz kto go wybrał co to za radni kto na nich głosował tacy właśnie jesteśmy głosujemy bez zastanowienia sugerując się jak ktoś inny głosuje albo dajemy się nabrać na kiełbasę wyborczą a najgorsze jest gdy w dniu wyborów zostajemy w domu i nie idziemy głosować no i jak ma być lepiej
Ja piątek, 28.09.2018 18:09
W 1 turze oddam głos nieważny na burmistrza, w 2 turze jak będzie Bafia to na Bafie
piątek, 28.09.2018 18:36
Ja już w 1 na Bafie, nie ma co dawać szansy układowi
wyborca poniedziałek, 01.10.2018 21:59
nie czekaj na drugą turę głosuj na Bafię w pierwszej wtedy nie będzie drugiej tury w listopadzie
niedziela, 30.09.2018 09:37
Radni pana Szpilarewicza srednia wiek 50 60 lat same gwiazdy Ziębickego UKŁADU który zniszczył to miasto i gminę
sobota, 29.09.2018 11:25
Z panią Bira jest chyba jak z Macierewiczem. Wystawili teraz Bafię, a Birę schowali. Po wyborach znówi wyjdzie z cienia i będzie kierowała np. jako wiceburmistrz
czwartek, 27.09.2018 12:01
Każdy lepszy od Birowej. Nawet ci z rynku z ławki.
Wyborca czwartek, 27.09.2018 21:51
jeśli nie widzisz różnicy to ślepy jesteś
Bira już nie kandyduje to może czep się kogoś innego
Mirek czwartek, 27.09.2018 21:58
to jest jej najlepsza decyzja w tej czterolatce
piątek, 28.09.2018 07:20
Nikt cię nie prosił o zdanie to się nie wypowiadaj wyborco matole.
czwartek, 27.09.2018 22:09
Warto przyjrzeć się wielu rzeczom w urzędzie. podatki, mieszkaniówka i takie tam, trala lala
jacek czwartek, 27.09.2018 23:23
i rozliczeniom za zimną wodę oraz rządzącej jajorowej mafii wodociągowej a także temu burdelowi przy Stawowej wraz zatrudnionymi tam szpuntowymi lachonami
czwartek, 27.09.2018 22:14
Ludzie, idźcie zagłosować, a nie ujadajcie. Frustracja bije z tych komentarzy. Jak taki miód w tych ziębicach to czego się nie pchacie do stołków? Nawet radnymi już ludzie nie chcą być.W sytuacji Ziębic to naprawdę wyczyn, że ktoś chce się zabrać za porządki w tym bur...
Wyborca środa, 26.09.2018 17:33
Kandydaci Szpilarewicza sami radni którzy mieli swoje 5 minut i nic nie pokazali a tak patrząc głębiej to nie są kandydaci Szpilarewicza tylko Nowaka który pana Szpilarewicza pcha na burmistrza ale to już było dziękujemy wam za wasze pomysły . A tak nawiasem panie Szpilarewicz dlaczego pan obrał drogę cofania się może jeślibjest pan tak dobry to tezeba zostać w Starostwie i działać dla nas mieszkańców swej gminy .
środa, 26.09.2018 18:23
Taki tępy jak jest z nadania Rysia, że obaj niech idą gdzie kolwiek ale najlepiej w p. I. S. Du
mieszkaniec Ziębic czwartek, 27.09.2018 21:58
ktoś taki dobry nie cofa się tylko pcha się do przodu
panie Szpilarewicz proszę zostać w Starostwie albo trzeba było kandydować
z Ryszardem do sejmiku województwa byłoby wam tam we dwóch raźniej
czwartek, 27.09.2018 22:07
gdyby nie Szpilarewicz to mielibyśmy wybór między dżumą a cholerą. Podstaw sobie kogo chcesz
środa, 26.09.2018 16:50
Gwardia Szpilarewicza - dobry wybór!
ziebiczanka środa, 26.09.2018 18:56
Dla kogo dobry??? Chyba nie dla miasta Ziębic i jego mieszkańców. Jak zwykle mierni nauczyciele pchają się do władzy. Odsiedzieć swoje, po mądrować się, przypilnować aktywistów aby za dużo nie poskakali i czegoś nie zrobili dla miasta i ludzi, kasę brać i tu i tu, swoje prywatne interesy pozałatwiać. Pokazaliście już wcześniej jak prężnie działacie. Jest duża szansa, że dostaną się do rady miasta bo wiadomo ma się tych uczniów co skończyli 18 lat, a każdy chce szkolę ukończyć z super ocenami. Stare numery, prawda??? Smutna prawda. nie ma kogo wybrać do rady miasta.
Wyborca środa, 26.09.2018 19:53
Odrzucić kandydatów pana Szpilarewicza i kandydatów PSL i Ziębice w końcu ruszą z miejsca
środa, 26.09.2018 20:07
Bardzo dobre stwierdzenie
Ktoś czwartek, 27.09.2018 21:45
beznadziejny
Mac czwartek, 27.09.2018 20:06
W kilku okręgach ciekawe pojedynki
strażak czwartek, 27.09.2018 19:54
Panie Bafia jak to się stało, że Działek brał udział w inwentaryzacji OSP a teraz startuje z pańskiego komitetu? Chyba nie robił tej inwentaryzacji jako wolontariusz
Biernacice czwartek, 27.09.2018 19:49
Nie dla Stachnika
niedomagała czwartek, 27.09.2018 19:13
NIE DAJMY SIĘ OTUMANIĆ , przecież te wątpliwe autorytety już były takie jak w/wym. PALANTY ,które doprowadziły te miasto i gminę do totalnej degradacji....... WON z nimi
czwartek, 27.09.2018 17:32
Dajcie spokój z emerytką. Znowu wrócą pochody i pomysły z du.y wzięte
czwartek, 27.09.2018 13:13
Byle w radzie Ziębic nie było kandydatów pana Szpilarewicza oraz PSL to jest szansa że jakikolwiek burmistrz się z nimi dogada.
I like it środa, 26.09.2018 21:55
Zdrowie! za naiwność znajomych z Facebooka którzy tak ochoczo likeowali posty Pana Mariusza...a w pakiecie taki zestaw :)
Gruby czwartek, 27.09.2018 10:50
Zestaw do robienia zamętu wokół siebie. Nic dla gminy i wyborców tylko własne cztery litery się liczą
Analfabeta czwartek, 27.09.2018 10:34
Autor - policz od 1990
Ziębiczanin czwartek, 27.09.2018 09:48
tylko nie lacelowa bo Ziębice bedzie trzeba zaorać Bira-Lacelowa już pokazały jak niszczyć Ziębice