Urząd Miasta i Gminy w Pieszycach – nowe zasady pracy i obsługi klienta
Zgodnie z zapowiedzią ze strony rządu, ukazało się rozporządzenie dotyczące administracji samorządowej, w którym jest mowa o zasadach funkcjonowania urzędów i jednostek organizacyjnych w czasie epidemii koronawirusa.
Rozporządzenie wprowadziło pracę zdalną w instytucjach samorządowych, jednocześnie jednak upoważniło wójtów, burmistrzów i starostów do ustalenia konkretnych rozwiązań organizacyjnych w sprawach bieżącej obsługi mieszkańców.
Na podstawie rządowych przepisów oraz dbając o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników w czasie trwania pandemii COVID-19, Urząd Miasta i Gminy w Pieszycach przechodzi na zdalną obsługę klienta. Pracujemy w sposób ciągły i mieszkańcy Gminy mogą załatwić wszystkie pilne sprawy. Od 3 listopada zmienia się sposób obsługi klienta, który zgodnie z rządowymi zaleceniami, odbywa się w formie korespondencji tradycyjnej, online i telefonicznie.
Nasi mieszkańcy, którzy muszą załatwić sprawy urzędowe stacjonarnie, proszeni są o kontakt telefoniczny z Sekretariatem i umówienie spotkania w danym wydziale.
telefon: 748365487
fax: 748367230
e-mail: um@pieszyce.pl / sekretariat@pieszyce.pl
Skrytka ePUAP: /gsu8q08j8t/skrytka
WYKAZ TELEFONÓW i ADRESÓW E-MAIL - KLIKNIJ TUTAJ
UMiG Pieszyce
Przeczytaj komentarze (11)
Komentarze (11)